Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ: Ωραία τα χρυσά συστήματα, αλλά καλύτερα βρείτε παλαιοπώλη!

Τα όσα γράφουμε για την ανακύκλωση συσκευασιών μάλλον είναι παρωνυχίδα μπροστά σε όσα συμβαίνουν σε ένα άλλο σύστημα, για την ανακύκλωση ηλεκτρικών / ηλεκτρονικών συσκευών, κλπ. Δείτε αυτή την επιστολή: 

Αγαπητοί συνάδελφοι,

 Στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που ζούμε, όπου δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα βγούμε στη σύνταξη και ποιες θα είναι οι ετήσιες απολαβές μας, υπάρχουν κάποιοι που «τρώνε με χρυσά κουτάλια και μας το παίζουν και τσαμπουκάδες», όπως μου είπε συνάδελφος. Όταν ρώτησα που αναφέρετε, μου περιέγραψε τα golden boys στο Συλλογικό Σύστημα ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ. 

Μήπως είναι πράγματι πρόκληση, όταν υψηλόβαθμα στελέχη του Συστήματος αμείβονται με περισσότερες από 150.000 ευρώ το έτος ο καθένας τους; Αν λάβουμε υπόψη ότι ο μηνιαίος μισθός του πρωθυπουργού είναι 7.283 ευρώ, ενώ των διοικητών ΔΕΚΟ και των διευθύνοντων συμβούλων δημοσίων οργανισμών είναι 5.298 ευρώ, τότε όχι μόνο είναι πράγματι golden boys αλλά είναι και πολύ «ξύπνιοι».

Βέβαια, όπως μου είπε η συνάδελφος, προκαλούν πολλές υποψίες που παρόλο που έχουν την υποχρέωση (αφού η υλοποίηση του επιχειρησιακού σχεδίου τους ελέγχεται από το Υπουργείο) και τους ζητείται, δεν αποστέλλουν στοιχεία μισθοδοσίας στις αρμόδιες Υπηρεσίες. Αντίθετα, πουλάνε και τσαμπουκάδες σε συναδέλφους, επειδή (άκουσον άκουσον) έπαψαν να είναι μονοπώλιο!

Αν βέβαια τα golden boys είχαν, τουλάχιστον, και golden results θα έλεγε κάποιος «χαλάλι τους, να τους χρυσοπληρώνονται, αλλά θα σώσουμε τον πλανήτη». Όμως, άνθρακες οι χρυσές αμοιβές!

Αρκεί να θελήσετε να ανακυκλώσετε ένα χαλασμένο ηλεκτρονικό υπολογιστή σας. Τώρα πρέπει να ακολουθήσετε την δική σας οδύσσεια. Δεν θα το πίστευα εάν δεν είχα προσωπική εμπειρία. Είχα την ατυχία να βρω στην ιστοσελίδα τους (www.electrocycle.gr) το πληρέστερο σημείο στο σπίτι μου. Ήταν στο αμαξοστάσιο του Δήμου μου. Όταν πήγα όμως με το αυτοκίνητό μου να το βρω ενημερώθηκα «ότι το container που είχαν φέρει, το πήραν μια μέρα και δεν το ξαναέφεραν»! Όταν το συζήτησα με συναδέλφους μου ανέφερε ο καθένας τη δική του οδύσσεια! Η μοναδική σίγουρη μέθοδος συλλογής είναι οι τσιγγάνοι και λοιποί παλαιοπώλεις!

Μπράβο στα golden boys! Ως πότε, όμως, θα συνεχίσουν το φαγοπότι τους;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου