Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Τα στελέχη του ΥΠΕΚΑ νοιώθουν μεγάλη πίεση

Να και μια επιστολή που πήραμε σήμερα...

Αγαπητοί διαχειριστές του blog,

Eιμαι στέλεχος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και ένοιωσα χαρά όταν είδα το Ypekados.blogspot.com. To ίδιο μου είπαν και δύο συνάδελφοι από το γραφείο. Χειριζόμαστε υποθέσεις, που έχουν στοχο να κάνουν το περιβάλλον καλύτερο. Ωστόσο πολλές φορές δεχόμαστε απίστευτες πιέσεις από ιδιωτικά συμφέροντα. Η πολιτική ηγεσία στο παρελθόν δεν έδειχνε καμμιά αντίθεση σε αυτά τα συμφέροντα. Μετά τις τελευταίες εκλογές και τη δημιουργία του νέου υπουργείου, πιθανόν η καινούργια ηγεσία να μην έχει αντιληφθεί τι γίνεται.
Οι υποθέσεις μας θεωρούνται περιορισμένης αξία για τα ΜΜΕ.. Σε κάποιες περιπτώσεις βέβαια τα Μέσα συμβαδίζουν με τα συμφέροντα που μας πιέζουν. Απότι βλέπω το blog σας έχει κάτι σαν εσωτερική πληροφορηση από το Υπουργείο. Σας παρακαλώ να μην μας απογοητεύσετε. Το Ιντερνετ μπορεί να παίξει ρόλο στο να σταματήσει η υποβάθμιση του ΥΠΕΚΑ και η απαξίωση των στελεχών του. Στην υπόθεση της ανακύκλωσης παίζονται δεκάδες εκατομμυρια ευρώ. Πολλα σχέδια για ανακύκλωση δεν κάνουν καθόλου καλά τη δουλειά τους και εμείς είμαστε με δεμένα τα χέρια.
Απότι κατάλαβα έχει αρχίσει η πολιτικη ηγεσία να παρακολουθεί το blog σας. Θα σας δίνουμε τις αναγκαίες πληφορίες γιατί απότι βλέπω είστε συμπαραστάτες και μάλλον συνάδελφοι

Αφανής εργαζόμενος ΥΠΕΚΑ

1 σχόλιο:

  1. τα εχω πει 3 φορες σε προισταμενους μου στο υπουργειο και μου λενε οτι το πραγμα κολλαει σε συμβουλους της πολιτικης ηγεσίας. Αν συνεχιστει αυτο θα λεω στους οργισμένους που μου τηλεφωνουν να παιρνουν αυτους τους συμβουλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή